.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عجله براي حضور در مجلس
يكي از منتخبان مجلس هشتم كه پيش از آغاز به كار مجلس هشتم به مجلس براي تحويل اعتبارنامه خود مراجعه كرده بود، زودتر از موعد قصد داشت وارد صحن علني مجلس شود.وي كه از خبرنگاران سراغ درب ورودي پارلمان ...

يكي از منتخبان مجلس هشتم كه پيش از آغاز به كار مجلس هشتم به مجلس براي تحويل اعتبارنامه خود مراجعه كرده بود، زودتر از موعد قصد داشت وارد صحن علني مجلس شود.

وي كه از خبرنگاران سراغ درب ورودي پارلمان را مي‌گرفت، گفت در حوزه اي نماينده شده است كه پيش از اين روساي يكي از كميسيون‌ها نمايندگي آن حوزه را بر عهده داشت.

اين منتخب مجلس هشتم در پاسخ به خبرنگاران كه از او پرسيدند چرا اين قدر براي حضور در مجلس عجله دارد گفت كه آمده است تا حق خود را بگيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیکار 30 ارديبهشت 1387
برای رهایی از سوال مردم در مورد فشار تورم و گرانی ، مسکن ، اشتغال و وعده های عمل نشده نفتی دولت و ...... باید هم عجله کرد .......!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
ایکس 30 ارديبهشت 1387
بیچاره نمی دونه به درد نعمت زاده نماینده سابق قائم شهر دچار می شه که اولش آنچنان ادعایی داشت که فکر کردیم ایران رو می فرسته رو هوا ولی دقیقا سه ماه بغعد اومد گفت کار ممن نیست ......بهش بگید برادر آوزاد دهل از دور شنیدن خوش است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.903 seconds.